Hamba ALLAH swt yang Luarbiasa !

#talk less, hurt less. tokmohhatemoh. :)

Its normal lah bila aku malas mahu communicate. Malas mahu menyerap kata2 yang kurang enak untuk masuk ke dalam hati. Aku memang rajin menapis kata sebelum diserap dalam diri. Bila lama sudah kenal, memang masing2 akan kenal perangai masing2. Alhamdulillah, I have found them. 
Cuma, lately aku malas mahu cakap banyak. 
Maybe aku ada berat mulut disorder kan.  :|
Even dalam rumah pun, aku jadi berat mulut kecuali dengan Puan Mama. 
Friends and siblings, I am sorry if I can't laugh as loud as before while you are doing your own jokes. Hati aku rasa tawar. I need to be alone, sometimes.



yg benar,
tuan punya hati










2 comments:

  1. aku pun. kdg aku nda becakap pn dgn kwn2 aku sini. tp aku paksa jg ckp. nnt dorg ckp2 pula. kalau dorg slh mesti aku jg yg ckp dulu. huhu aku mengalah jak.

    ReplyDelete