Hamba ALLAH swt yang Luarbiasa !

#kembali menulis

          Assalamu’alaikum pembuka bicara. Err. Lama ndak update blog, kaku rasanya jari jemariku ini menari di atas papan kekunci laptop kesayangan ini. Hmm, ekceli aku rasa aku sangat busy dan tidak berminat untuk update blog biarpun sudah bersawang dengan labah-labah. Hihi. Sem ni, HELLO FINAL YEAR AND FINAL SEM!!! Puas hati bila aku dapat kasitau. Hehe.
          Ya, aku sekarang dalam penerbangan final year, bukan MH370 ok! Semester yang di mana orang lain ambik 18 jam kredit, aku ambik 21 jam kredit, so that’s mean I have one class extra. T_T Ya Allah, yang telah permudahkan apa yang sulit. Kalau ikutkan track sebenar, aku kena extend satu sem, but I chose not to repeat the Parenting Paper and took another one subject yang sama jam kredit. Lecturer aku cakap, nasib baiklah subjek elektif.
Apa-apa pun, life must go on as you only live once, once ke? Hidup dua kali kan, tapi mati yang sekali. Keh3. Kan kan kan. Aku sudah cuba apa termampu, dan semoga Allah permudahkan jalanku menuntut ilmu. Buat di luar sana yang masih berusaha menjejaki dan mencari-cari aku untuk menyertai program2 persatuan, aku ada di sini tetapi lebih memilih untuk bekerja di belakang tabir. Please give me an excuse, and I hope that they are not misunderstanding my intention and easily said that I fa tho ro.
Okay, have a nice day. Aku ada banyak kerja untuk diselesaikan. Jerawat sudah mula bermastautin di wajah ini. Kbai.


No comments:

Post a Comment