Hamba ALLAH swt yang Luarbiasa !

#hai hai hai final year

salam, ok memandangkan aku sekarang agak serabut dan sibuk dengan tahun akhir, jadi aku copy paste je lah dari blog aku dari lms. hihi

Now its my final year. Tapi secara jujur, i dont feel like im the super duper senior in my campus. Each time we met our junior, "tahun 1 kah?" i said, "errr.." dengan bunyi latar krik krik krik. ini diskriminasi apa? haha. 3 years complete, inshaAllah for my first bachelor. i have no plan after this but i hope i can be hired by an organization with the proper salary? amin. sebab aku banyak tanggungan lepas baba retire. tanggungan ler sangat. Seminggu lagi final exam, and for sure i will stay at my bestfriend's room for whole week since i have ptsd about my exam's schedule. i dont believe this sepet eyes anymore mixed sebab sepet eyes ni aku salah tengok jadual final exam and i need to take extra subjek for this semester. but im grateful because terapeutik with children was very interesting and trigger my autism! evil dan sejuta terima kasih kepada lecturer yang sangat humble dan baik hati, Puan Shazia yang sudi terima aku sebagai student elektif and not judging me negatively as others do. sad
ok lah, i need to do the last assignment for my last semester and final year(i hope so and everything will be smooth until my graduation day). amin.
ok, bye.

feeling cuteblush sebab bakal praktikal di Institut Kemahiran Mara Kota Kinabalu, Sabah, dekat dengan rumah, xpayah duduk jauh dari mama baba dgn hafiz! alhamdulillah. ok last words,bye.

No comments:

Post a Comment