Hamba ALLAH swt yang Luarbiasa !

Konvo Kakak

Hi Assalamu'alaikum wbt.

Just want to share about my sister's convocation!
Hari Sabtu(20 Oktober 2012) yang lalu, my Kakak konvo.
Jadi, kami 1 famili pergi lah tengok konvokesyen dia.
Not bad. Hee~
Semangat aku mau konvo pun berkobar-kobar.
Aku gerak dari masjid sebab Jumaat tu, malam, aku ada aktiviti di masjid.
Then, I ve planned to go my sister's convocation lepas program tu.
But, ada beberapa sebab aku ndak enjoy hari tu.
Sebab pertama, aku kena siapkan tugasan di library.
Sebab kedua, ada bf kakak aku.
Sebab ketiga, ada bf adik aku. =.='
Honestly, semua tu buat aku jadi !@#$%^&. 
Pastu, aku ada tugasan kumpulan, at the same time aku kena rushing tengok konvokesyen kakak aku.
Last2, aku xdapat pun masuk dalam dewan, aku duduk luar jaga Hafiz. Haha.
Xapa lah. Aku bagi peluang Madam Mama dgn Mr.Baba untuk tengok
anak sulung mereka satu-satunya menerima segulung ijazah. :)
Nanti aku konvo, siapa lah mahu tengok aku kan??Hmmm..
Apa-apa pun, tahniah Kakak.
Namo taip banyak2 lah.
Aku mau pergi kelas sebenarnya.
Hari ni aku ada test Bahasa KadazanDusun Tahap II.
Mudah-mudahan Allah permudahkan urusan aku.
Doakan aku! ^_____^


No comments:

Post a Comment