Hamba ALLAH swt yang Luarbiasa !

Assalamu'alaikum wbt.
I am back. Yes, i am back. :)
Alhamdulillah!

"i managed to answer the paper smoothly but the temperature in the exam hall stop me from writing too much."- 4 januari 2013, dkp20

Pengawas peperiksaan tu xsepatutnya letak temperature macam tu!
I think its below 16 degree celcius. Habis semua student gosok sini sana untuk panaskan badan.

My fren asked me,
"macam mana soalan tadi?"

aku tersengih, pastu aku jawab dengan selamba,
"senang, senang untuk kelentong"

 Tapi, sebenarnya aku xlah kelentong 100%.
Ada jugak lah yang aku boleh jawab. Tapi bila part yang aku xboleh jawab,
aku tulis jugak, tapi ada lah jugak terselit cerita naruto dan teknik bayangannya. Haha.
Apa yang penting, aku berusaha kan. Cikgu aku pernah pesan, jangan biar kertas jawapan tu kosong.
Dari sekolah menengah dulu2 sampai masuk ipt, i keep holding on the amanat.
Biarpun aku kurang pintar, tapi aku xakan biar kertas jawapan tu tidak berjawab.
At least, i can show some effort to finish it, and i can get the markah kesian.
Hoho.

Sejujurnya, sem ni adalah sem huru-hara dan sem ribut taufan.
Aku xsedar pun rupa2nya sudah final exam. Tanda kiamat maybe?
Ya ALLAH, kadang2 aku rasa macam mahu quit, tapi ini tanggungjawab kan.
Tanggungjawab menuntut ilmu.
Namun yang penting, keyakinan kita terhadap kekuasaan ALLAH itu lebih utama.
ALLAH xbagi apa yang kita mahu, tapi ALLAH akan bagi apa yang kita perlu.
am i rite? ;)

Tapi, apa yang aku harap, aku xmahu jadi fitnah buat umat Islam.
Umat Islam mesti berjaya kan. Umat Islam bukan lemah.























No comments:

Post a Comment