Hamba ALLAH swt yang Luarbiasa !

Salam!
Selamat Berhujung Minggu kepada kawan2 sekalian.
Marilah kita bersama-sama fighting untuk siapkan semua assignment hari ini.
Biarpun sakit, tapi this is my fight! I cant choose who I wanna fight. :)

Aku ada scan jadual sem 4. Untuk jadi kenang-kenangan waktu sudah grad nanti.
Haha. Lepas tu, bila sudah grad, mula lah rindu sana sini. :( Uwaaa.
Xsanggup aku kenang. Apa pun aku cuma harap rekod aku baik sepanjang 3 tahun di sini!
Aku mahu cont with the master(at least) and if I have a chance, I will
go further. Yes, I can do it !
sem 4 punya jadual memang huru hara! tulisan tu lagi huru hara kan. :)
Heh.Ok? Tapi aku masih boleh survive apa!
Ini Cyborg Girl. Konon lah. Haha.

Antara semua subjek tu, aku paling suka Parenting dgn Child Development sebab senang. Bukan senang apa, aku praktikkan dengan Hafiz. Subjek yang aku xsuka tentulah ANALISIS DATA. =.=
Calculatophobic orang kampung cakap, biarpun hari2 aku bawa kalkulator.
Oklah. No mode to merapu merepek. Kbai.

mode: siapkan 6 assignment tertunggak.



No comments:

Post a Comment