Hamba ALLAH swt yang Luarbiasa !

Salam!
Hi there.
I am trying to strengthen my English language as well as my novel language. Bahasa actually. Kekekekek~
          Currently, I keep playing the song by Unic Team, binnabil huda. I got this from my colleagues when I was teaching at the kindergarten. We sang this song almost every day and now I keep playing this song at home. And amazingly, I can memorized this song. Fyi also, while I am updating this blog, I play on the binnabil huda. ^^ Why don’t you try it? Lagu lama tapi syoookkkk. Muzik itu hiburan kan. Tapi pandai pandai lah memilih. Hehe.
Cuba search di youtube, I malas nak bagi link. UNIC-Binnabil Huda. Ok the End!
          But, posting kali ni bukan setakat di sini. Aku mo cerita banyak lagi. Sebelum sebelum ni, aku busy dengan memikirkan exam aku yang terpaksa diulang untuk semester depan. Exam Parenting, Ulang Mata pelajaran. Alhamdulillah Alhamdulillah alhamdulillah, tapi aku sakit hati. Sakit sangat. Orang lain sibuk mo konvo aku pula kena ambik subjek tu. Tapi, aku bersyukur sebab ndak extend! Kalau extend, aku xtahu lah mo cakap apa. Redho jak kah? Hmm. Hmm. Hmm. Ok.
Cerita 1 : Kawan aku sudah selamat melangsungkan perkahwinan.
Cerita 2 : Kakak aku sudah selamat melangsungkan pertunangan.
Cerita 3 : Sedar ndak sedar, sudah sem 5. Ndak dapat terima hakikat. =..=

          Hah. Banyak yang berlaku kan. Bermula dengan cerita 1. Kawan aku sudah selamat mendirikan masjid. Ninja lain bermalam di rumah dia, tapi not me. I chose to help my mom at home and at the bride’s home too. Jadi, kasihku ini tidak berbelah bagi. Kami dan ninja lain jadi penyeri majlis jak lah. Haha. Aku jadi AJK macam-macam. Begitu juga ninja yang lain. Ada yang jadi AJK Doorgift. Ada yang jadi Usher. Kekekek~ Di majlis tu aku dengan kawan kawan ninja jadi AJK! Itu permintaan pengantin ok. Dari pengapit sampai lah penyambut tetamu. Har har har. Nice and simple. Malas pula mo upload photo sebab aku ni memang malas mo upload gambar. Hehe.

            Cerita 2, kakak aku sudah selamat melangsungkan pertunangan. Dengan boyafren dia sejak form 5. Tapi yang ni aku malas lah mau cerita. Apa yang penting waktu ni aku cuma selesa menjadi tukang cuci piring dari pagi hingga petang. Fffuuuuu~ At least, aku ndak lari dari majlis dan hari bahagia untuk dia kan. J Ceh, luka lama berdarah kembali lah konon.

Cerita 3 pula, aku sudah sem 5. Next sem ialah sem 6 then praktikal. Rasa senior2 pulak. Sekarang aku tengah siapkan assignment lebih awal dari yang biasa. Semangat lah konon. :) Abnormal Psychology ni memang buat aku rasa aku pun abnormal. Aku pandai2 pula diagnose diri aku sama ada aku ada certain disorder atau tidak. Haha. Hopefully, I am perform well this semester. Amin. Oklah, cont with my individual assignment as well as listening to binnabil huda! See you. :3


No comments:

Post a Comment