Hamba ALLAH swt yang Luarbiasa !

21 Ogos 2013, Rabu

#pray for egypt                  

Assalamu’alaikum wbt u olls.
(u olls lah sangat kan. J )

          Aku ndak tau hape hape lah aku ni. Pagi2 meraapuuu. Tapi apa boleh buat, ini lah kerja aku. Bila aku sudah bercuti, aku akan menatap laptop bila bangun, bila mau tidur pun depan laptop juga. Mengikuti perkembangan saudara-saudara kita di mesir. Sungguh, kini Husni Mubarak telah dibebaskan maka rakyat mesir akan lebih menderita. Sesak di dada memikirkan saudaraku di Syria dan Mesir. Mari kita doakan saudara-saudara di sana agar mendapat perlindungan Allah swt. T_T

          Tapi, alangkah bertuah mereka menjadi pejuang, bila mana mati akan mati dalam syahid sedangkan aku menjadi pejuang keyboard dan kesudahanku bila mati nanti juga tidak diketahui! L


          Ok lah. Tadi Puan Mama bagi assignment suruh cari resepi2 untuk memerap satay. Maklumlah dunia IT, segalanya di hujung jari. See you again, inshaAllah. 

No comments:

Post a Comment